.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دو تصادف در جاده گنج‌افروز بابل هفت مصدوم برجای گذاشت
سخنگوی اورژانس بابل، گفت: دو تصادف در جاده گنج افروز بابل رخ داد که حاصل این تصادف ‌ها هفت مصدوم بود.

به گزارش شمال نیوز:مهدی غلامنیا روشن اظهار کرد: طی گزارش مردمی با مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵ بابل مبنی بر تصادف  پاترول و پراید در جاده گنج افروز ابتدای دراز کلا روبروی امام زاده علی ‌گزارش شد.

وی با بیان اینکه پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵ بابل تکنسین های پایگاه  هلیدشت را به محل حادثه اعزام کرد، افزود: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵به علت شدت ترافیک بخاطر این حادثه  در مدت زمان  ده دقیقه  در صحنه حادثه حاضرشدند. 

غلامنیا روشن با اشاره به چهار مصدوم حادثه نخست، تصریح کرد: در این حادثه دو مرد  که هردو ۲۹ ساله بودند و نیز پسر بچه 2.5 ساله و زن ۲۷ ساله دچار شکستگی‌های مختلف در بدنشان شدند.

سخنگوی اورژانس بابل، یادآور شد: تکنسین‌های  اورژانس ۱۱۵ پس از اقدامات پزشکی از قبیل کنترل خونریزی و پانسمان و آتل گیری و اکسیژن تراپی و رگ گیری مصدومان را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

این مسئول همچنین از حادثه دیگری در ساعت ۱۶ و ۴۹ دقیقه بعداز ظهر خبر داد و گفت: طی گزارش مردمی با مرکز اورژانس ۱۱۵بابل مبنی بر تصادف ال ۹۰ با نیسان در جاده گنج افروز درونکلای شرقی چهارراه چمازین گزارش شد.

وی با بیان اینکه پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵ تکنسین های پایگاه هلیدشت را به محل حادثه اعزام کرد، تصریح کرد: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵  در مدت ۶ دقیقه بر بالین مصدومان حاضر شدند.

غلامنیا روشن مصدومان تصادف ال۹۰ و نیسان را سه نفر اعلام کرد و یادآور شد: دو مرد ۸ و۴۲ ساله و یک زن ۱۷ ساله این حادثه هر سه دچار شکستگی‌های اندام‌های مختلف بدن شدند که تکنسین ‌های اورژانس ۱۱۵ بابل پس از اقدامات پزشکی مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند‌./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.